Add az arcod!

Mert fontos az első benyomás…

…és a második, és a harmadik…

Minden, ami mi magunk vagyunk, alapvetően meghatároz minket a külvilág felé. Amikor megjelenünk valahol, nemcsak az első és legfontosabb ismertetőjelünk az arcunk alapján keltünk benyomást más emberekben, hanem a teljes megjelenésünk, a beszédstílusunk, a cselekedeteink és az épp aktuális lelkivilágunk is hozzájárulnak a teljes kép kialakulásához.

Pontosan így van ez egy cég életében is. Egy vállalatot nemcsak a logója határoz meg, hanem az az egységes kép, amin a vállalat stílusa következetesen végigfut. A vállalati arculatot meghatározó látható elemek: a logó, a szín- és formavilág, a tipográfia. Ezek az elemek aztán következetesen végigfutnak a vállalati megjelenéseken:
névjegy, levélpapír, weboldal, kiadványok, csomagolások, dekorációs anyagok.

Azonban a teljes arculat több ennél, a vállalat kommunikációs stílusát is magában foglalja, a cég filozófiája, értékei, hitvallása mind kifejeződik benne.

 

Milyen a jó arculat?

A jó arculat hozzátesz a cégedhez, izgalmassá teszi azt, kiemeli értékeit, kívánatossá teszi a termékeidet, szolgáltatásaidat, és ami a legfontosabb, előnyhöz juttatja céged azokhoz a versenytársakhoz képest, akik erre nem fordítanak gondos figyelmet. Ezáltal a céged értékesítésének meghatározó eleme, a márkaismertség növelésével segíti az eladást.

Mindezek mellett egy arculat hiteles képet nyújt a cégedről, sugall egy minőséget, igényességet, utal a vevőkhöz való hozzáállásra, vagyis már akkor mond rólad valamit, amíg egy új vevő még személyes kapcsolatba sem lépett veled. Ezért kell törődnöd vele!

 

Alapszabály: Mindig a logótervezéssel kezdd!