Érd el őket!

Legyél ott, ahol kell!

Az online jelenlét ma már nélkülözhetetlen minden vállalkozó számára!
Ha bármilyen vásárlást tervezünk, vagy szolgáltatót keresünk, a neten keresgélünk először. Az első benyomások egy cégről ma már leginkább itt érnek bennünket, így a cégeknek létfontosságú, hogy megtaláljuk őket, náluk maradjunk és el is jussunk a vásárlásig.

Honlapja ma már bárkinek lehet, de jó honlapja csak annak, aki átgondolja, hogy mit szeretne elérni vele, és szakemberek bevonásával olyan oldalt alakít ki, amivel versenyképessé teheti vállalkozását és megtöbbszörözheti bevételeit.
A te honlapod tudja ezt?

 

Illeszkedjen az arculatodhoz!

A felismerhetőség és a rólad alkotott egységes kép eléréséhez alapvető, hogy a weboldalt az arculatodhoz igazítsd. A logó színei, hangulata ad egy iránymutatást, hogy merre kell haladni ebben. De ez önmagában nem elég! Fontos, hogy a célcsoportodat olyan vizuális élmény érje az oldaladon, amivel azonosulni tud, közben jól érezze magát, szívesen nézelődjön vagy vásároljon nálad.

Határozd meg a céljaidat!

Gondold át és pontosan írd le, hogy mire szeretnéd használni a weboldalad, mit szeretnél elérni vele. A cégeknek tevékenységük jellegétől függően más-más típusú weboldalra lehet szüksége. Gyakran elég egy informatív oldal, amely kapcsolatfelvételre vagy ajánlatkérésre ösztönöz, de lehet, hogy neked épp egy online értékesítést támogató oldalra lesz szükséged.
Ezeket a kérdéseket fontos a tervezés első fázisában tisztázni, mert a későbbiekben sok munkával és nagy költséggel járhat, ha a készülő honlap alapkövein változtatni akarsz.

Egyszerűsíts!

Legyen a honlapod egyszerű és könnyen kezelhető, vezesse a látogatót a cél felé. A kevesebb néha több, még az információkból is, viszont azok gyorsan hozzáférhetőek legyenek. Ha mégis sok információt kell átadnod, azt tedd tagoltan, áttekinthetően.
Hidd el, egy weboldal sokszor az egyszerűségétől lesz nagyszerű!

Kösd össze más online marketingeszközzel!

A közösségi médiafelületek remek kapcsolódási pontot jelentenek a célközönségeddel. Ott lehetsz informatívabb, érinthetsz lazább témákat és megmutathatod más oldalad is, hogy még szimpatikusabbá válj és egyre többen elköteleződjenek feléd. Tartalommegosztással, online hirdetésekkel nagyszerűen a weboldaladra irányíthatod, vásárlásra ösztönözheted követőidet és még mérheted is a hatást!

Legyél megtalálható!

Mondjuk a keresők első oldalain nem árt! Egy jó weboldal keresőbarát, erre már a kialakításánál figyelni kell, így sok bosszúságtól kímélheted meg magad.