Ismerj meg!

Céglélek – mitől az, ami?

Mindig is imádtam azokat az élményeket, benyomásokat, amelyek WOW élményt váltottak ki belőlem. Hatással voltak rám, emlékeket idéztek fel bennem, megjegyeztem őket, és elkötelezetté tettek egy életre. Minden munkám során az a küldetés hajt, hogy ilyet alkothassak megrendelőimnek. Legyen az egy logó, egy kreatív hirdetés, vagy egy reklámkampány, WOW élmény legyen a megrendelőnek, WOW élmény legyen a vásárlóinak, olyasmi, ami nyomot hagy a lelkükben. Akarom látni, hogy átjárja őket a bizsergés és érzik, hogy ez nekik szól. Ez az én doppingszerem!

Ha sikeres akarsz lenni, más, mint a többiek, minden megjelenésednek, üzenetednek el kell jutnia a vásárlók lelkéhez. A veled, cégeddel, termékeddel kapcsolatos élmények bejutnak a vásárlód gondolataiba, nem függnek az észtől, a logikától, a saját útjukat járják, hatalmukba kerítik a vevőt. Így azonnal eldől, hogy szerethetőnek tartanak és hűségesek lesznek hozzád, vagy elfordulnak tőled.
Teljes ráhangolódás és a vevőid megértése nélkül, nem fogod megismerni, hogy mivel tudsz igazán hatni rájuk. Ezt nem lehet máshogy, csakis kiélezett érzékekkel, őszinte odafigyeléssel és belülről fakadó megismerni vágyással. Ezt fogod kapni tőlem is!

Teljes ráhangolódás, odafigyelés és megértés nélkül én sem tudnék különleges megjelenést alkotni a megrendelőimnek, legfeljebb jót. Mivel a jóval nem elégszem meg, így amikor elvállalok egy megbízást, onnantól fogva benne élek, meg akarom érteni a megbízót, a termékét és a célcsoportját.

  • ha hiszel abban, amit csinálsz, de nem tudod, hogyan indulj el,
  • ha felismerted, hogy meg kell ismerned önmagad, vállalkozásod ahhoz, hogy megmutathasd és bátran, hitelesen vállald azt, aki vagy,
  • ha meg akarod ismerni a vevőidet, meg akarod szólítani őket és hatni akarsz rájuk,
  • ha tudod, mit akarsz elérni és tenni is szeretnél érte, de nem tudod, hogyan jelenj meg.

Segítek neked megérteni, hogy miért fontos a márkád, a terméked, a céged tudatosan felépített és következetesen alkalmazott megjelenése, a cég külső és belső kommunikációjának gondozása, és minden olyan legapróbb részlet, ami hatással van a vásárlóid döntéseire.

Kreatív szakemberként sokéves reklámügynökségi és marketingvezetői tapasztalattal piacvezető cégek marketingkommunikációjáért voltam felelős, így az alapoktól a komplex reklámkampányokig, kiadványtervezéstől a termékbevezetésig, az arculattervezéstől a márkaépítésig kísérhettem őket – és kísérhetem őket ma is – szakmai tudásommal és látásmódommal. Ha elindulsz, te is közéjük tartozhatsz!

Van hozzá arcod?