Törődj vele!

Minden a márkaélmény kialakításával kezdődik…

Mit gondolsz, te azok közé tartozol, aki sikerrel szólítja meg a célpiacát és eléri, hogy a vásárlók hosszú távon és következetesen az ő szolgáltatását vagy termékét válasszák?
Ha bizonytalanságot érzel, nézzük át együtt, hogy mit kellene máshogy csinálnod!

A márka képes a korábbi tapasztalatok, élmények felidézésére és az ennek megfelelő vásárlási döntés kialakítására. Így nem csak a termékek, hanem vállalatok és személyek is a márkák révén válnak beazonosíthatóvá.

A márkának fontos szerepe van a vásárlási folyamatban


Az embereket az érzelmek irányítják, nem az értelem. Ha agyunk érzelmi központja megsérül, nevetni és sírni is elfelejtünk, ami igazán meglepő, hogy elveszítjük döntéshozó képességünket is. A vásárlók döntéseiket érzelmi alapon hozzák meg, így ha jó élményeik kötődnek egy adott vállalathoz vagy termékhez, akkor választásaik során mindig ragaszkodnak az általuk favorizált márkához, nem fognak mást választani, vagyis a márka ereje rajongás kelt a fogyasztóban.

Hogyan érheted el mindezt te is?

A márkastratégia olyan marketing stratégia, amely kiterjed a cég, vagy termék minden kommunikációs tevékenységére, ezzel hatással van a lehetséges vevőkre és a cégre egyaránt. A márkastratégia megjelenik a cég vagy termék kommunikációjában bármely online, offline kommunikációs csatornán, sőt a cégen belüli kommunikációban is. A kívánatos márkaélmény kialakításához átgondolt, összehangolt, következetesen végigvitt munka kell, ha erre figyelsz, és nem spórolod meg a munkát, akkor céged/terméked is szerethető márkává válhat. És akkor nyert ügyed van!

Miben segíthet cégednek egy jó marketing stratégia?

A márkastratégia lépésről lépésre segít abban, hogy a termék vagy a vállalat melletti elköteleződés a vásárló fejében a legjobb döntésként maradjon meg, és ez hosszú távú, pozitív élmény legyen. Egy jó marketing stratégia összehangolja a cég vagy a termék minden kommunikációs tevékenységét, segít elérni, hogy a termékünk vagy szolgáltatásunk többet jelentsen a vásárlóinknak, mint bármely hasonló árucikk.

Gondold csak el, azok a tárgyak, amiket választunk, birtoklunk, értékesebbé teszik az életünket. Ezek a tárgyak nem „csak tárgyak”, mert rajtuk keresztül fejezzük ki magunkat, így törődni fogunk velük. Pontosan így van ez akkor is, amikor elköteleződünk egy márka (termék vagy vállalat) mellett.

Ez legyen benne minden kommunikációs lépésedben, mert legfontosabb, hogy a vevőd érezze, azért teszel valamit, hogy neki jobb legyen!

 

Mit kell tenned?