Márkaépítés menete

Gondolkozz!

Gondold át és fogalmazd meg terméked/vállalatod legfontosabb tulajdonságait, filozófiádat, és határozd meg a lehető legpontosabban, hogy kiket szeretnél elérni (célcsoport meghatározás). Persze van még számos fontos kérdés: a terméked/szolgáltatásod ára, értékesítési csatornák, stb., ezekről személyesen még részletesen fogunk beszélni.

Keress meg!

A közös munkát egy helyzetfelméréssel fogjuk kezdeni! A beszélgetés alatt feltárjuk a céged erősségeit, gyengeségeit, piaci lehetőségeit és a felmerülő veszélyeket is. Ha már eléggé megismertelek téged, cégedet, termékedet, akkor a kapott információk ismeretében, szaktudásomat, piaci ismereteimet, kutatómunkámat hozzáadva összeállítok egy összefoglalót a helyzetfelmérés során feltárt eredményekről, melyben a központi üzenet is megfogalmazásra kerül, és amely meghatározza a további kommunikációs lépéseket.

Gondolkozom, tervezek és javaslatokat készítek neked.

Megrendelést követően összeállítom neked a részletesen kidolgozott marketingkommunikációs stratégiát, amelyben az előzetes megbeszélések alapján meghatározom céged rövid és hosszú távú céljait, részletesen bemutatom termékedet/szolgáltatásodat, lényeges jellemzőit kiemelem, a piaci pozicionálást elvégezem, és részletesen feltárom az elérni kívánt célcsoport sajátosságait.
Ezután részletesen kifejtem, hogy a kijelölt cél milyen kommunikációs eszközökkel és milyen csatornákon keresztül érhető el, javaslatot teszek online/offline kommunikációs megoldásokra, kampány esetén a kampány költségtervének és ütemtervének meghatározásával. Javaslataimat marketing stratégiai terv keretében, dokumentumba foglalva adom át neked.

Együtt megvalósítjuk!

Amennyiben a marketing stratégiai tervben meghatározott kommunikációs tevékenység lebonyolítása megrendelésre kerül, úgy folyamatos kapcsolattartás mellett megkezdjük a közös munkát.