Unicomp céges arculat

Céges arculat kialakítása

Az Unicomp logó egy vizuális meghatározása a vállalat értékeinek, mely az innovációt, az életteli energiát képviseli. A c és o betűk összekapcsolása egy végtelen jellé a vállalat folyamatos megújulását hirdeti.

A feladat az volt, hogy a már meglévő Unicomp logó által meghatározott stílushoz igazodva kialakítsuk a vállalat vizuális anyagainak megjelenését.

Az arculat három fő színre épül, amely minden Unicomphoz tartozó vizuális anyagon megjelenik. A főbb irányelvek alapján (színek, letisztult, emberi kommunikáció) kerültek kialakításra a központi arculati anyagok (névjegy, levélpapír, mappa, sablonok) és a további marketingeszközök is (cégismertető, autódekoráció).

fiesta2c

A központi arculat megtartásával, az egyes üzletágakra jellemző tevékenységek bemutatásával, a célcsoportnak szánt reklámüzenet kihangsúlyozásával, figyelemfelkeltő, látványos képi üzenetekkel készültek el a céges autóflotta dekorációi. A vezetőségi autók egyszerű, letisztult, sallangoktól mentes megjelenése ugyanakkor hűen tükrözi a vállalkozás szellemiségét.

portfolio__page_04
Az Unicomp tevékenysége sokrétű és változatos, 4 üzletága a piac jelentős részét lefedi, melyek egy közös szállal, az informatikával kapcsolódnak egymáshoz. Központi cégismertető kiadványuk azt a célt hivatott szolgálni, hogy az egységes arculati irányvonal követésével átfogó képet mutasson a vállalkozás életéről és bepillantást nyújtson annak széleskörű tevékenységébe.

 

A vállalat egységes megjelenését az üzletágakra szabva továbbvittük, az üzletágak kiadványaiban azokhoz igazítva alkalmazzuk. Míg központi arculatunk hitvallásunk kifejezésére és imázsépítésre szolgál, úgy az üzletágakra szabott vizuális és verbális kommunikáció inkább az értékesítés támogatására irányul.

3d_roll_up_banner