Unicomp

Klasszikus garázscégből milliárdos vállalkozás

– ahol már nem elég egy logó

 

Az Unicomp Kft. az elmúlt harminc évben igazi garázscégből nőtte ki magát milliárdos családi vállalkozássá, így került a kkv szektorba. A cégvezetés korábban nem tulajdonított nagy jelentőséget a marketingkommunikációs tevékenységnek, az üzleti kapcsolatok sokéves ismeretségeken alapultak, amelyek mindig újabb üzleti lehetőségeket hoztak magukkal.

A gazdasági válság megjelenésével egyértelművé vált egy egységes kommunikáció
szükségessége, amelyet a vállalkozást továbbvivő, fiatalabb generáció szemlélete erősen
támogatott. Így indult el 2012-től egy egységes arculat kialakítása és annak integrálása a vállalat életébe, amely minőségi ugrást jelentett a vállalati megjelenésben és a kommunikációban egyaránt.

“A nevünk és megjelenésünk hordozza azt az örökséget, amelyet lenyomatként hagyunk a
világban. Minden, amit teszünk és mondunk egyet jelent a nevünkkel.”

A vállalatvezetés felismerte és fontosnak tartja a design tudatos alkalmazását, amely hatással van a vállalat megítélésére. Hitvallásuk, hogy tevékenységüket úgy végezzék, hogy partnereikkel együtt gondolkodva a legjobb megoldások szülessenek, és a közös munka eredményeként egy élhetőbb világot teremtsenek.

Külső-belső vállalati kommunikációjukkal ezt a szellemiséget, emberközeli hangulatot kívántuk tükrözni. A közös munka során kialakított arculatuk ismertetőjegyei az energia, innováció és a letisztult, sallangoktól mentes őszinteség, melyet az üzleti életben is képviselnek.

Munkám elismeréseként kiemelkedő jelentőségű, hogy az Unicomp Kft-t 2015-ben jelölték a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala által alapított Magyar Design Management Díjra.